Re: Složené podmínky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 10 19:34:39 CEST 2024

Já tedy rozhodně způsob 1.
A v podmínkách raději více závorek, než spoléhat na priority.

Za if nebo else používám vždy blokové závorky {}, i když se jedná o
jediný příkaz.
Přijde mi to bezpečnější a pro mě i jasnější při rychlém přebliknutí
pohledem.

Jestli něco kompilátor přeloží stejně nebo různě se podle mě nedá říct.
Jak který kompilátor, při jaké optimalizaci atd.

PL