RE: [OT] - Česká pošta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Duben 10 15:53:05 CEST 2024

Mno, spokojím se s tím, že jejich procesy nechápu a nesdílím jejich smysl pro humor.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 4. 2024 13:19:01
Předmět: RE: [OT] - Česká pošta

Když posílám balík do ruky českou poštou, tak si můžu určit, kdy bude zásilka doručována. Zásilky na provozovnu (B2B) jsou doručované výhradně dopoledne v místě, kde je více časových pásem pro doručování. Ano, pošta to umí, ne že ne. U balíčků z Číny posílaných levným způsobem se to určit nedá. Jakým způsobem jsi zásilku proclíval?

Nicméně, já jsem ti vysvětloval, co znamená komerční zásilka. Nemá to nic společného s adresátem, je to označení pro obsah zásilky.