RE: [OT] - Česká pošta

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 10 11:35:14 CEST 2024

Komerční zásilka znamená, že to není zásilka s bábovkou od tetičky, ale komerční zboží od nějaké firmy, které sis objednal domů.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, April 10, 2024 11:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] - Česká pošta

Tak zase čekám jednu zásilku, kterou má doručovat "vy víte kdo". A protože jsem netrpělivý, tak jsem se podíval do trackingu a tam jsem zjistil:

"Typ zásilky: Komerční zásilka ve zvláštním režimu, Ekonomický, Hmotnost zásilky: 0,12 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus
    Předpokládaný termín doručení: 10.04.2024 mezi 16:10 a 18:10 hod."

Čili identifikovali jsme komerční zásilku, takže jsme naplánovali doručení na večer. V pracovní době doručujeme pouze privátní.