Vrata

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Duben 10 10:08:06 CEST 2024

Ahoj,

  Podle mě napsat obslužný program bude práce na pár hodin. Není to
nijak složité zařízení. Na dojezd jsou tam koncáky, nějaké proudové
trafo na měření zatížení motoru, optická závora, ve které je také relé,
a přijímač na 433MHz. Nastavit nějakou maximální dobu jízdy, kdyby
nesepnul koncák. Spínání motoru bych udělal klidně pomocí relé.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Lubor Otta: