RE: Věčný dron

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Úterý Duben 9 21:08:15 CEST 2024

Dovolím si jeden dotaz který s tím dronem vzdáleně souvisí.
Když jsem jezdil po D1 do Prahy, těsně před ní po levé straně dálnice bylo
vedení VVN a na něm na některém z fázových vodičů viselo světlo - podle
barvy velká výbojka jaká bývá na komínech apod... I když už to dneska asi
výbojka být nemusí, přemýšlel jsem nad napájením - pokud v tom vodiči teče
proud tak je to celkem jasné - do transformátoru kolem drátu se výkon
naindukuje. Ale co když teoreticky tím drátem proud neteče - je jenom "pod
napětím" - ta indikace pak zhasne ?

Zdravím
Láďa

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, April 9, 2024 6:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Věčný dron

Proč? Operátoři dronů naopak velmi často sedí někde daleko od vlastního
dronu. Takže tady ta agregace 12:1 bude fungovat dobře. Koukám na data z
dronu po dobu 10 minut a pak ho nechám 110 minut na drátech a zase koukám na
jiná data. Navíc v noci si každý z dronů ustele na nějakém drátu a bude
provádět refresh baterky nebo tak něco.