Re: Věčný dron

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Duben 8 19:25:21 CEST 2024

Proudové trafo funguje úplně stejně jako napěťové jen s tím rozdílem, že
jde do zkratu.

Má to vždy nějaký požet závitů na volt podle jádra, stejně jako
napěťové, takže běžná malá proudová trafíčka dají naprázdno kolem 50V.

No a dál už je to jenom o vhodném step-down CC-CV a tlačit to do baterek.

Výkonově to musí stačit na živení motorů a nabíjení, což asi úplně
nebude ono.

Pokud by se vyřešilo zaháknutí a pověšení s vypnutými motory, může tak
viset hodiny.

Energetici ale asi nebudou rádi, když jim to vytáhne oblouk. Nejde o tu
krádež pár Wh, ale o ohrožení distribuce potažmo distribuční soustavy. U
nás by se na takovém člověku asi hodně zahojili.