Re: [Mech] Triky na šrouby

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pondělí Duben 8 16:29:41 CEST 2024

Hmmm, konstrukčně to vypadá docela profi. Dvojitý planetový převod, to musí sežrat i násadu od krumpáče...Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Jindroush <jindroush na seznam.cz> Datum: 08.04.24  15:36  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: [Mech] Triky na šrouby
    Dekuji vsem za rady a tipy.
    Nakonec tupa anorganicka hmota
      zvitezila nad tupou organickou hmotou (cti: vysral jsem se na to a
      slozil to zpatky dokupy, puvodni plan byl pouze nechat nekde
      nabrousit ten nuz)

      Teplo nepomohlo, razove cosi nemam, chytnout to neumim.

https://www.boschtoolservice.com/resource/public/images/3600/H/03/3600H032.002.gif
      Ten nuz je dil 2/1/73 a ty 4 srouby jsou 2/1/78, maji pod sebou
      podlozku 2/1/81.
    Je to hluboko cca 15cm, dostat se tam
      da jen dlouhym inbusem, ten se samozrejme silou zkrouti. Bit v
      racne jsem zlomil vejpul, to jsem videl prvne. Destruktivne, tj.
      odvrtani hlavy, do toho se mi nechtelo, protoze bych pak stejne
      nevedel, co s tim telem sroubu.

    Tak prt. Jinak cela rozborka se nesla v
      duchu opravare lubose a "ocko nenasadis". Cele se to musi rozebrat
      a to jsem neprisel na to, jak odpojit privod elektriny, protoze
      privod neprojde dovnitr a konektory z desky elektroniky neprojdou
      ven. Jestli se to musi povytahovat z konektoru nebo jsem neco
      prehlid, to netusim.

    J.