Re: STM32F427 nefukèní HAL_Delay()

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Duben 7 19:48:15 CEST 2024

Zdravím,
ano máte opět pravdu.

Tak nakonec chyba byla na mém přijímači, BOOT0 mám přes 10k na zem, ale
bohužel to bylo blbě zapájené (0402), takže tam bylo 10k + (>10M) :-(

Okometricky jsem to opakovaně kontroloval s pozitivním výsledkem, ale
elektrometricky to bohužel dopadlo jinak :-(

Takže, jestli jsem to správně pochopil se mi přesunuli vektory přerušení
někam jinam, tudíž přerušení volalo někam úplně jinam než bylo
očekáváno, tudíž se nikdy nevrátilo.

Tak ještě jednou děkuji za Váš čas, na tohle bych asi nikdy sám
nepřišel, možná až bych z nouze sáhnul po druhém kuse, který tu mám a je
trochu jinak variantně osazený. Ale vše se zdálo po HW stránce funkční,
takže jsem podezříval FW, ale bylo mi divné, že by tohle nikdo nezkusil
a někde nehlásil...

Tak mažu ST černé puntíky, zůstává jen jeden malý za ten ST-link server,
který mi nejde nainstalovat, ale bez toho dokážu asi žít, chtěl jsem to
jen zkusit. Chodí to někomu?

Libor