JLC trha rekordy

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Duben 7 01:57:01 CEST 2024

Dobrý den,

věčně tam desky dělám desky do práce, kde na cenu pomalu ani nekoukám,
ale chtěl jsem si na doma udělat malou desku, protože to udělat na
děrované bastldesce tou drobotinou trvá 3h a protože jsem chtěl 3, tak
jsem si řekl, že to raději namaluju a nechám si to vyrobit..

No zarazilo mě, jaký to má cenový progres i s nejlevnějším poštovným za
2-3 týdny.

2ks 20$
5ks 21$
10ks 36$
15ks 40$
20ks 44$
25ks 47$
30ks 51$

Ještě tam snad budu mít 9$ kupon, ty ceny pak budou 11-12-27-31... takže
rozdíl 5 a 10 kusů ještě vynikne...

Udělal jsem někde v nastavení chybu, nebo je to cenově takto běžné?

Jak takové osazené desky 2x4cm s levnou drobotinou necelý dolar za 5ks
vychází jinde?

Děkuji, JL.