termokamery pouzitelne

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 6 09:47:00 CEST 2024

hezky den.
v jinem vlakne byla zminena pouzitelnost termokamer z aktualni nabidky.
na upozorneni Petra Zahradnika, jsem koupil a muzu doporucit tuhle.
https://www.ghvtrading.cz/produkty/hikmicro-b20
a pomerne dobre vypovidajici video:
https://www.youtube.com/watch?v=tbzkcp9vNdk
v breznu byla v "akci" za 10kkc bez dph.
+ 3kkc makro objektiv, ktery urcite chcete !
jsem si celkem jisty, ze za ty penize je to prvni skutecne pouzitelna
kvalita.
porad jsem nejakou chtel, ale porovnaval jsem s FLIR co jsme meli v
praci za cca 200kkc s rucnim ostrenim a vzdalenosti min. cca 300-400mm
atd. jednalo se primarne o kontrolu zarizeni, vyrobku a pcb, ne
zatepleni baraku.
a tahle konecne dela co ma + ten MAKRO objektiv je super. opravdu vidite
i prehratou nohu od integrace :-)
zatim jsem moc nenakamerovla, mam to na praci tak alespon dve fotky jako
ukazka pri hledani zavady na nezname desce porovnanim. fotky pres makro
objektiv.
t.