Vypocet zatizeni nosniku

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Duben 5 14:42:36 CEST 2024

Zdravím,

bratr kdysi dělal sw pro takovéhle příležitostné výpočty. Je to přístupné na https://lomeric.cz/index.php
Ale má to na můj vkus trochu nestandardní ovládání, ale všechny typické případy nosníků tam jsou.

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Petr Simek (psimek na jcu.cz)
Datum: 05/04/2024 10:42
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Vypocet zatizeni nosniku

Dobry den

obcas by se mi hodilo spocitat jak moc muzu zatizit nosnik. Vetknuty
a zatezovany na druhme konci a pripadne polozeny na krajich a zatezovany
uprostred .

Neznate nejakou stranku kde by se zadaly parametry materialu - jekl
ci trubka, sirka, vyska, tloustka. A pak bych potreboval vypocitat
max zatizeni pro urcitou delku.

Nebo nejaky polopaticky postup jak to spocitat.

Zdravim