Original FTDI FT232RL neuklada

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Duben 5 14:38:12 CEST 2024

Nejak mi to nedalo a porad jsem zkoumal, co se mohlo podelat - az jsem nasel
stary FT_Prog verze 2.4.2 (aktualni a jedine nabizeny je 3.0.xxx), tim jsem
zkusil brouka presvedcit, naklikal jsem inverzi signalu, a ejhle, uz
invertuje i na CTS...

Fakt nevim, co si o tom myslet.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, April 5, 2024 1:28 PM
Subject: Original FTDI FT232RL neuklada

Zdravim,

mam v pravodniku (uz) original FT232RL, FT_Progem si na nej sahnu, nastavim
inverzi RX/TX a RTS/CTS, ulozim... a po novem nacteni neni invertovany CTS,
ostatni ano.

Muze se to nekde hadat s nejakym nastavenim, nebo je to fakt nejak
pripecenej brouk? Tahal jsem ho z jine desky, tak jsem mu mohl trochu
ublizit - cinske kopie neukladaji zmeny vubec, takze tim by to byt nemelo.
Je jasne, ze je to nejaka EEPROM, takze jsem ji asi ublizit mohl a jedna
bunka holt nefunguje jak ma, ale je mi to trochu podezrele.

Pavel Kutina