Re: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Duben 5 13:46:00 CEST 2024

Zdravím,
žádné přerušení nepoužívám, mám jen jednoduchý program, kde je nyní jen
HAL_Delay(10);
Přesto se to nevrátí.

Ano tomu rozumím, ale než načtu celou dokumentaci která má větší stovky
stran, tak to bude trvat věky a/proto jsem vzal je ST klikací nástroj,
kde si rozchodím jednodušše periferie které potřebuji v nějakém
primitivním demo kódu, abych byl schopen dooživit svůj HW, nechci a
pravděpodobně ani nebudu psát výsledný FW.
Libor