RP2040 a VISA

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 5 10:45:24 CEST 2024

Jo, VISA na Pi Pico je hezká věc.
Já zkoušel tohle:
https://community.element14.com/technologies/test-and-measurement/b/blog/posts/psl-pico-scpi-usbtmc-lib-makes-it-easier-to-write-your-own-pico-scpi-labtool
a chodí to moc pěkně. Časem mám v plánu k tomu postavit i tohle:
https://community.element14.com/products/raspberry-pi/raspberrypi_projects/b/blog/posts/data-acquisition-board-for-pi-pico
ale nějak to pořád není priorita, takže "časem".
Třeba autor toho Pico SCPI Labtool časem vyslyší mojí připomínku a
dodělá tam tu podporu WiFi pro Pi Pico W. Pak by to už opravdu nemělo chybu.

Zdraví PavelK