Mini USB-C zdroj

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 5 09:18:52 CEST 2024

Mohu konstatovat a v zásadě potvrdit dva fakty:
Pokud jedu "ze zásuvky", tak mám tento zdroj:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005329130989.html
Není nejlevnější, ale nějaké náznaky kvality tam jsou.

Mnohem častěji ale používám "galvanicky oddělený" zdroj. Tedy powerbanku
s tlačítkem. Mám takovou hodně podobnou této, ale na mojí je lepší logo :)
https://www.darkyzbrna.cz/user/shop/big/572-2_powerbanka.jpg
Funguje to až překvapivě dobře.

Jo a taky mám několik hrstí tohoto:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006040847331.html
Asi nejčastěji používám verzi mini USB. Mám tu všelijaké varianty pro
zapichování do kontaktního pole, pro letování na polovičné osazené desky
a tak.

Pak mám samozřejmě nějaké opravdické laboratorní zdroje, ale v mém hobby
případě ta powerbanka udělá opravdu hodně parády.