Poptavka - FTDI FT232RL

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Duben 5 09:09:38 CEST 2024

Ahoj Pavle,

v tomhle by měl být:
https://papouch.com/ads-1pqn-aktivni-prevodnik-usb-na-rs232-p1731/ . Můžeš
to tady zkusit, nevím, jestli to jde rozebrat.

Samotný čip bychom také snad někde vyhrabali...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby