Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Duben 4 00:03:08 CEST 2024

Jinak, pokud by někoho zajímalo, jak vypadá Allan Deviation toho GPS
modulu F9T v režimu position fix, je to docela fascinující (zkusím, zda
projde obrázek jako příloha).
Pokud neprojde, je to klasicky zde:
https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/agilent-53132a

Zdraví PavelK

Dne 03.04.2024 v 23:42 Pavel Kořenský napsal(a):
> [...]
> Rb standard sice mám, ale ten mi zatím slouží jako časová základna.
> Nemám maser jako referenci, takže zatím se snažím pacifikovat starý
> HP10811A moderním způsobem.
> Pokud bude vše časem fungovat, použiju to řešení pro ten Rb standard.
> Na rozdíl od kolegy ovšem zatím neměřím napětí na dvojitě vyváženém
> směšovači pomocí ADC, ale zkouším použít poněkud plebejskou metodu
> měření duty cycle na starém dobrém 4046. Pi Pico umí ten duty cycle
> měřit překvapivě dobře, když se použije PIO.
>
> Jinak ta kniha o filtrech je opravdu skvělá i pro laika jako já. Je

>>> 1249999.9990300
>>> 1249999.9993000
>>> 1249999.9997700
>>> 1250000.0009000