Re: OT: nákup na Ali

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 3 22:02:03 CEST 2024

Škoda že tam nemají dvoukanálovou verzi.

Pak je nejen 120 V, ale i 10 A. Sice ne současně, ale užitnou hodnotu to
výrazně navýší.
Mám dvoukanál Nice-Power z Ali, není dokonalý, ale to sériové a
paralelní řazení používám často. Zatím jedinej problém byl, že se při
převozu na koloběžce vyšroubovala půlka šroubků:-) Naopak příjemné
překvapení bylo, že přibalené kablíky bez problémů zvládají těch 10 A.

A není výjimka, že zaměstnám dva dvoukanály najednou (mám ještě UTP3702S).

PH