DCF signal

Středa Duben 3 14:32:54 CEST 2024

Kolega, co se v Karlových Varech stará různě o hodiny na školách mi v
pátek volal, jestli DCF vysílá. Že má v přijímači jen rušení. Než jsem
dojel domů, abych se podíval, volal mi, že to najednou začalo chodit.
Takže je možné, že tam nějaké výpadky mají. Ale teď když si pustím
měřící přijímač, ukazuje stejnou sílu signálu, jako vždycky.

Ohledně solárů - taky mě to zajímalo. Mám 8 KWp a měnič Goodwe 10 KW.
Když dám měřící přijímač až k němu, nebo ke kabelům, DCF chodí pořád
čistě. Ale pokud rušení není přesně na 77,5 KHz, tak tomu nevadí. Mám
objednaný SDR přijímač od 10 KHz, tak až přijde, kouknu co z toho měniče
leze.

Anděl