[OT] vyber 3D tiskarny ++ stolek

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Duben 2 23:32:35 CEST 2024

Dneska už cenově má smysl asi jedině tohle, zavřít do ikea lack stolku,
pokud necháte nohy bez nástavce, tak to sníží max výšku
SIce to nemá druhou Z osu, ale vzhledem k akcelerometru v hotendu nějak
to už nevadí.
https://kingroon.com/collections/kingroon-3d-printer/products/kingroon-kp3s-pro-v2-with-klipper-firmware

Mají i jednodušší verzi, tak zavřená tiskkne taky docela dobře, protože
má přímý náhon. Není to můj předepnutý R2Z, ale za tu cenu... Není co řešit.
https://kingroon.com/products/official-kingroon-kp3s-3d-printer

Univerzální tiskové profily pro ten původní slicer HQ, fast, strong,
(nemá smysl se snažit o kompromis "kvalitní + pevný + rychlý") vázu jsem
nedělal, ale jde tam dodělat, doporučuji dát stopu 0,6mm.

Pokud chcete velkou tiskárnu, tak Guider IIs, to S je důležitý víc než
myslíte.
https://www.flashforgeshop.com/product/flashforge-guider-iis-3d-printer-industrial-grade?cID=37

Jak mi kdysi řekl PZ: buď budeš tisknout, nebo budeš ladit.

V příloze držák cívky na nohu lack stolku. Vyřezat závit, už nevím, asi
M10 nebo 12, uvidíte. Do toho šroub myslím 11cm, podložky tak velké aby
přečuhovaky ty válečky. Placka je na kraj, aby cívka nespadla. Dá se tam
pověsit i zbytek vlákna bez cívky.
Závitovou tyč lze taky použít, ale nevím jak se bude chtít tomu
podložkovému ložisku, kdyžtak dejte 2 podložky k sobě. Hladký dřík je lepší.
Horní hranu mám pocit 3-4cm od stropu, no prostě si to zkuste s pár
špulkama.
Proč má tolik děr na šroubky, no ta noha je z 2mm sololitu, dřevotřísku
má doslova jen pár cm na koncích. Dotahovat s citem. Vrut myslím 3,5x16.
Je to už nějaký páteq.

Lack stolek nenechávat bez výztuh a to ikdyž ho máte bez tiskárny,
samozřejmě duvilax do děr na nohy a na styčnou plochu, nohy dotahovat
jen jedním směrem, nevracet se. Je to pak docela pevný.