Re: Plotna na pájení pastou

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Duben 2 17:43:39 CEST 2024

Jj, to je pasta Sn96,5Ag3Cu0,5 teplota tání je uvedena 217 stupňů.
Tu teplotu a dobu jsem bral podle datasheetu. Ale je pravda, že podle
pohledu ta pasta byla pěkně roztavená a obvody "usazené" už asi po 20-30
sekundách takže příště to nejspíš zkrátím.

Zdraví PavelK