Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 28 20:44:40 CEST 2023

Tam jde prakticky o odpor vodivých vrstev a dielektrické ztráty, aby
teplota zůstala v mezích deklarovaných výrobcem.
Reálné hodnoty jsou u běžných hodnot C ve spínaných zdrojích, kdy AC
složka napětí je malá, 3-5 A/ks.

PH