Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Září 28 13:22:11 CEST 2023

Na webu jsem narazil na toto video Powerful BUCK 10A 24V 80V to 12V -
YouTube <https://www.youtube.com/watch?v=fiHb-mR8gYs&ab_channel=AwesomeTech>

je tam i schéma, poněkud zmatlané a skoro se mi nechce věřit, že to je
schopné dát 240W. Tady je datasheet High performance current mode PWM
controller (tme.eu)
<https://www.tme.eu/Document/5d879c660dace206883d104cb81791ca/UC2842-5B_UC3842-5B.pdf>
Samotný IO by měl být schopen dát do výstupu 1A, což je bohatě pokud je
použit jako budič mosfetu. Nějak ale nechápu, jak získali dostatečné
napětí pro G, jestliže IO je napájen z výstupu. Vstup 3 current sense je
asi vyřazen, nechápu, jak by takto mohl fungovat. Ale to zapojení je
zajímavé, pokud to není naprostý nesmysl, ale z toho video to nevypadá.

Martin Záruba