zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 27 14:15:01 CEST 2023

Přesně. Pokud napojujete další zřetězený rozvaděč, tak už 5-drátově.
Pokud byste ho chtěl připojit 4-drátově, tak pak zakopat další zemnič.

PE z různých rozvaděčů musí být na stejném potenciálu.
Pokud byste ten druhý rozvaděč napojil 4-drátově pomocí PEN, a rozdělil
to až potom, tak by na tom PE druhé rozvaděče byl napěťový přírůstek,
daný odporem a proudem, který by ten PEN vedl.

PL