Re: Celníci: WTF

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Září 26 16:33:34 CEST 2023

Vyhledal jsem si termíny plošný tranzistor a dvojitý montážní rámeček a
závěr byl, že uvedené specifikaci asi vyhovuje dvojitý vypínač na LED
světla v provedení na zeď, se dvěma hmatníky, který se tím dvojitým
rámečkem montuje na dvojitou krabici.

Pak jsem dohledal, že anglicky se to jmenuje:
Unit consisting of two junction field effect transistors contained in a
dual lead frame housing
Tak asi dva J-FETy v jednom pouzdře s nožičkama na 2 stanách, třeba SO8?

PH