Spolehlivost přenosu přes USB

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Září 24 10:30:07 CEST 2023

Vždycky jsem si myslel, že USB patří mezi rozhraní kde je za běžných
okolností zaručeno doručení neporušených dat. Samozřejmě do nějakých
mezí, s vadným kabelem/konektorem žádnej protokol nepomůže.

Ještě bych chápal, že s jedním konkrétním HUBem to může zlobit, ale naopak?

Jak to teda obecně s USB je?

Díky,
PH