Re: Komparátor s vestavěným referenčním napětím

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Září 24 08:10:34 CEST 2023

Dík, já našel jen MAX951, ale je obtížně dostupný. Takže reference
maxiálně 2,6V, může být libovolně méně,

ideálně kdyby mimo vstupu pro měřenou hodnotu měl i vstup enable,

napájení nejméně 15V,

nějaká možnost nastavení hystereze, ale není to nutnén

no a především dostupnost typu TME a pod. Budu jich potřebovat 25 kusů,
takže i cena je důležitá.

Martin Záruba