Dalkove ovladani vrat

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Září 23 10:13:32 CEST 2023

Dobrý den

Já jsem  párkrát u zákazníků různé modely zapojoval a je to skoro
všechno na jedno brdo. Elektronika je jak píšete taková poloamatérská
Ćína, některé měly plovoucí kód, jiné ne. Ono je to skoro jedno. Jestli
Vás bude chtít vykrást profík, tak se do domu vždycky nějak dostane,
jestli to bude amatér tak si neporadí ani s tím pevným kódem a půjde na
to hrubou silou. Třeba na ta garážová vrata z alobalu stačí kráječ od
Horsta Fuchse.
Trochu mne na vjezdových rámových bránách děsí možnost, že by tam vlezlo
třeba malé dítě, nebo jenom někam strčilo ruku a fotobuňka ho nevzala,
tak pak je to podle mě o život. Ta brána je sama o sobě dost těžká a
motor musí mít dost sílu. Zkoušel jsem tu bránu zastavovat tak, že jsem
se do ní opřel ale bez šance. Jeden ze zákazníků chtěl mít možnost to
ovládat na dálku třeba kvůli pošťákovi a to bez toho, že by viděl na
bránu. To jsem mu tenkrát dost rozmlouval.

S.P.