Re: digitální cenovky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 22 22:26:47 CEST 2023

BINGO !
Pokud je přístup do kanceláří a to byste se divili když
u miliardáře Ko...ka na Vinohradech poté co jeden VIP řekl
ještě aby tam měli pivo a buřty když jsme tam seděli po 19 hodině
na recepci dva a čuměli na telku tak hlavní bezpečák nařídil
aby ostraha doprovázela uklízečky po kancelářích.
Blb a o tom žádná. Stačilo otočit pár klávesnic a nestačil jsem se divit.
Na polovině napsané zespodu heslo.
No, pan Šváb to takto vyřešil. Průserář z Izraele, kde ho byli
řešit moji sousedi tak se takto uchytil.
No druhý blb Hájek nám nechal pípat každou minutu EPS ústřednu,
Každou minutu otočit klíčkem, zrušit bzučák a resetovat ústřednu.
Nikdo z kolegů to nechtěl řešit, věděli že je to schválnost či neschopnost
a že by se to obrátilo proti nim. Trvalo to měsíc.
Tak jsem to vyřešil přes jednu holčinu co se tam dostala přes bohatého
taťku.
Řekla ro Ra..vi a ten dal Hájkovi tři dny na vyřešení.
No a ten najednou nechodil v "civilu" ale lezl
u nás po zemi v obleku a v kravatě. Stejně si na to musel pozvat
Haupfogla či jak se jmenoval od firmy. No, jinak by letěl jako jeho
kolega co neměl čas na vyřešení malého problému na notesu jedné
manažerky. Bavil se s hokama na recepci a měl 15 minut na
opuštění baráku stejně jako pan Šváb u paní Komá...é když
zjistila že na ní donáší. A u bývalého manžela se chytil zpátky
a vytlačil bezpečáka co tam dělal a už byl na jeho místě.
Omlouvám se že jsem si ulevil ale tak to chodí.
Vypadnul jsem s radostí a dnes mám skvělou práci, důchod a další.
Tak hezký den a je to jen pro pobavení jak to chodí.
Jména poskoků jsou pravá.
Jindra Polívka