Re: digitální cenovky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Září 22 20:21:08 CEST 2023

tak snad se s timto napadem pocita :-) neni duvod neudelat tu komunikaci
"neprustrelnou" . napadaji me treba ruzne autodiagnostiky atd. co se
nepovedlo rozumne naklonovat.  + treba zpetna vazba, co je na cenovce a
porovnani s aktualni datatabazi. nebo vlastne jen kompletni kontrolni
soucet, kde kazda zmena znamena alarm, + vsechny mozne kombinace
opatreni. preci jen, zmena cenovky je celkem prusvih :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice