RE: digitální cenovky

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Září 22 12:01:20 CEST 2023

Navic jsem koukal, ze v nasem Lidlu po par tydnech zacinaji nektere uz odchazet ☹
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of d.petr
Sent: Friday, September 22, 2023 11:05 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: digitální cenovky

Hezké to je. A možná jsem to už i někde viděl.
Teď jsem hledal, kolik to vlastně stojí. Kromě Codeware nikdo jiný ceny neuvádí (co to je za blbou zvyklost ?!) a u toho CW jsou ceny od 300 Kč do 1500 Kč (dle provedení) za kus. A to se jedná o samotnou cenovku bez dalšího příslušenství. No, za displej a komunikátor ta cena tak strašná není, ale pro eventuální náhradu bezplatných papírových cenovek ta cena tedy naprosto strašná je.
P.