recyklace LCD displayu

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Čtvrtek Září 21 08:02:56 CEST 2023

Zdravim,
Ja se neptal na otestovani, ja se ptal na recyklaci.
Do obehu je nepustim, byly zakazkove.

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Thursday, September 21, 2023 4:12 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: recyklace LCD displayu

Ten displej by šel připojit k arduinu,
a s par odpory podle návodu AVR340  (doc8103.pdf) rozsvitit.
Ja bych to i vyzkousel, kdyz mi vzorek poslete.
Lubor

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 17.09.2023 18:09
> Předmět: Re: recyklace LCD displayu

IMHO jedna fotka, kde budou k poznání obrázky na tom displeji mu zvedne
hodnotu (třeba až na korunu za kus). Jinak jak jsem pochopil, tak něco  jako
recyklace LCD neexistuje, nehodí se to ani jako skleněný odpad,  pokud tomu
nesundáš nožičky.