Re: Převodník RS485/optika

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 20 14:00:04 CEST 2023

Dobrá trefa👍. Vida jde to i levně.
Sice nepotřebuji, ale už mi 2 kusy jednovláknové varianty letí domů.
https://vi.aliexpress.com/item/1005005698550727.html

Jak jsem psal, za tu cenu to nemusí být průmyslové. Nakoupí se to 3x, dá se
to vedle sebe a když je problém, na obou stranách se přecvaknou konektory o
modul vedle...
Kdo chce i v průmyslovém segmentu utrácet, ať utrácí...