Re: Převodník RS485/optika

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Září 20 13:29:12 CEST 2023

Jenom mrkněte i na jiné nabídky, protože tenhle prodejce ukazuje pár na
obrázku,
ale cena je jen za kus, takže to jsou takový vykukové, ale lze tam najít
normální
nabídku kde je pár sice asi za dvojnásobek ceny, ale já nemám tenhle
jejich xindl
rád co ukazují něco jiné na onbrázku a jiné v popisu, ale všiml jsem si
toho až po
odeslání do konfery.....

Zdeněk Aster