Re: Převodník RS485/optika

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 23:24:35 CEST 2023

Velmi se mi nelíbí jeho obchodní a licenční politika.
Uplácet přiměřeně ano, ale nesmí se to přehánět (to k té obchodní).

Nikomu to nenutím. JÁ je nemám rád a nikdy nepůjdu do kšeftu, kde bych
musel dělat s jejich technikou.
A pokud možno ani s něčím, co podléhá jejich licencím (Profibus, Profinet).

PL