Re: Převodník RS485/optika

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 19:51:52 CEST 2023

Nechci se přít. Nemáme to ani jeden zapotřebí.

K tomu Profinetu: nemám ho rád a tak ho nepoužívám. Profinet je v tom
nevinně, ale pochází od Siemense, a tuhle firmu upřímně nenávidím.
Ale k technice: pokud se nepletu (píšu to z hlavy, ne z wikipédie), tak
Profinet má 3 varianty: nějakou "kancelářskou", pak Profinet RT (pro
soft realtime) a profine IRT (pro hard realtime).
A spešl switche myslím chce až varianta IRT, ne? Nebo se pletu, a je
nutné používat je i pro RT?

Pokud by ses zeptal, co pro změnu mám rád, tak pro real-time řízení
jednoznačně EtherCAT. To je můj miláček, protože je (podle mě) velmi
chytře navržený.

Zákazník chce profi řešení, protože je v technické oblasti asi podobně
kovaný jako moje žena. A má žena ví o technice prd.

PL