Re: Převodník RS485/optika

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 19:05:45 CEST 2023

Ještě poznámka: nabídl jsem tomu zákazníkovi ty převodníky od vás.
Tak pokud si někdo v brzké době koupí 6 převodníků, tak je to ono. ;-)
Mě obejde, aby ukázal, že to umí sám.
To nepláču, jen konstatování. Protože mají nechytrého IT odborníka, tak
lepší nechat to na nich.
Ale oni si tam už moudře natáhli Single mode optiku (na pár metrů).
Jojo, takový IT odborník se vyplatí.

PL