enum vs typedef enum

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Září 19 14:32:49 CEST 2023

Když to zkusím na teď, tak hlásí chybu

  incompatible integer to pointer conversion initializing 'char *' with an expression of type 'int' [-Wint-conversion]

Zkusil jsem ještě variantu s polem a kupodivu pole[0] mi normálně
projde. Spolehlivá byla až verze od pana Buchty, kdy  pole[-1] je
opravdu chyba.

Tomáš