Porovnanie meracich pristrojov

balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 18 21:00:10 CEST 2023

Ano, suhlasim. Toto je extra divne cislo. Nesedi to ani na nejaky standardny pocet bitov. Zaujimala by ma logika za tym.
A aby si sa vyhol pouzitiu slova reklama, tak sa hovori marketing :)

Problem je ale rovnaky na metrologickom high end konci. Predavaju ich ako 8.5 miestne, cislic niekedy ukazuju aj 12 (nasiel som bug vo Fluke firmware). Ale pre skutocnych 8 cislic zatial neexistuje technologia. Projekt a medzinarodna spolupraca, ktora to ma vyvinut sa rozbieha len teraz. Som velmi rad, ze Patronska metrologicka sekcia je pri tom.

b.