Re: Bluetooth BLE 5 a posílání pár bytů.

Neděle Září 17 21:36:20 CEST 2023

To BLE asi umi byt dost usporne i pri pravidelnem vysilani beacon v
ramci sekund - treba ten teplomer s vlhkomerem a displejem s EINK z ali
co tu probehnul kdysi, ma to CR2032 a funguje uz pres pul roku, kdyz dam
scan, behem par sekund se na mobilu mezi BLE zarizenimi objevi...