Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Září 17 20:11:07 CEST 2023

První co je podstatné je web server. Je blbě nakonfigurovanej a tak
posílá blbosti.

Pak už mohu jen konstatovat, že win 10 photo viewer (ve win10 default)
ho zobrazuje normálně, win 10 fax viewer (považuje se za obsoleete, ale
já ho mám raději) ho zobrazuje normálně, firefox ho zobrazuje normálně.
Chrome nevím, nepoužívám. Ale mám nějaké odhady vzhledem k:
https://en.wikipedia.org/wiki/WebP

Jednodušší české vysvětlení je zhruba tady:
https://www.youtube.com/watch?v=Qbj2dUrsPl0&t=35m32s