Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 17 02:29:20 CEST 2023

Nainstaloval jsem si kvůli tomu nejnovější Irfan View.
Ten píše, že už tenhle podivný formát umí.
Ale stejně ho neotevře, prý "Decode error".
Tak to asi bude formát podivný i mezi podivnými.

S prvním Apple jsem se potkal už za studentských let, v hluboké totalitě.
Už tehdy mě odpuzoval, asi svým procesorem MOS6502.
A vydrželo mi to dalších 40 let. Kdy mezitím vystřídali M68k, PowerPC,
x86, ARM.

PL