Re: OT: jabko opruz.. Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Sobota Září 16 21:49:44 CEST 2023

Můj syn na jabko nedá dopustit, ale k founu se připojuje s jablečným
noťasem. Prý tam funguje všechno samo a nemá cenu snažit se něco řešit.
No já bych teda nechtěl systém, do kterého nevidím. I když hledat něco v
androidu je někdy taky chuťovka.

Anděl