Re: OT: jabko opruz.. Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Září 16 17:47:51 CEST 2023

Ano, přesně tak. Asi bych to lépe nenapsal.
Byl jsem teď na návštěvě u "jablkaru" povídám ukaž mi jak dostaneš fotku do
PC.
Nahrál to na nějaký ten jablečný cloud a odtud do PC. Povídám  co když
nejde síť, internet... Jsem někde na 2G..
Tak to nejde. Povídám máš kabel.... Kabelem to nejde.
Podobné je to s mp3. Mám nějaký oblíbený song, chci ho natáhnout do hniloby
a to taky prý ne... Proč prý by to dělal, když má nějaký i-tunning, kde
hraje všechno na co si vzpomenu  z cloudu.
Asi už do týhle cloudový a prohnilý doby nepatřím.
A to čtu všude, jak se na hnilobu 15  se píšou pořadníky, předobjednávky a
stojí fronty.
Jedno se musí nechat, je úžasný jak ta firma dokáže vnutit lidem kousek
křemíku za takový šílený peníze. Klobouk dolů! Prý si na to 1/4 lidí i
půjčuje, protože by asi bez toho nemohli žít.. Dokonale zvládnutý to maj!

sobota 16. září 2023 ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal(a):

> [...]
> tak tento popisovany jednoduchy postup zazil v jejich jabko komunite vice
> mene loterijne tak 1(ano):10(neslo). nekdy ten mobil ve woknech videt je
> nekdy ne i pres dotaz mobilu a potvrzeni. podle zapnutych funkci na fotaku
> v jabku se ukladaji ke kazde fotce az 4 soubory ruznych formatu. adresare
> se sice delaji podle casu , ale max na 100 fotek pak dalsi na 100 fotek x
> ty 4 soubory. nastavit v akualne pouzivanem mobilu nelze.
> a to mame doma dostupne ruzne sdileni, ucty atd. na dovolene v parte to
> bude uplne neco jineho. nekdy staci nekomu pujcit modrozub sluchatka a jste

>>> 777 584 558