Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 16 13:16:23 CEST 2023

Podstata problému proč se majoritně používají ty blikací svítítka je, že:
+ Jsou nejlevnější
+ Není problém s častým vyp/zap
+ Kompatibilní s levnou triakovou regulací

Jedinej - je horší přepěťová odolnost, což vede např. k tomu, že když na
chodbě vyměníte 1 z 10 žárovek za LED, tak poměrně brzo chcípne.

Další zábava nastane, pokud chcete hodně vysoké CRI a regulovat jas, tam
se spektrum často rozleze s proudem. Takže jedině obdélník PWM.

PH