Re: {OT STAV] Vytápění el. radiátory

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Září 15 17:10:04 CEST 2023

Vafky jsou neúsporné, horké spaliny z nich odchází do přerušovače tahu, nebo ven dírou skrz zeď. U kotle se po průchodu lamelami výměníku spaliny lépe ochladí.
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 15.09.2023 16:52
> Předmět: Re: {OT STAV] Vytápění el. radiátory

jak muzou byt vavky neusporne, kdyz vsechno teplo zustane doma jako u
 primotopu, 100% ? spis spatna regulace, pouzivani atd. ?
 t.

 AJT SERVIS s.r.o.

 Oparno 65
 Lovosice