Re: Bluetooth BLE 5 a posílání pár bytů.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Září 14 20:21:38 CEST 2023

Ty ESP jsou porad o tom programovani, je asi jedno do ceho by se to
nalilo, kdyz nemame s nicim podobnym zkusenosti. Nevim jestli se ESP
dostanou v nejakem rezimu na spotrebu radove uA a mene.
Ale jde mi o ten BT 5. Takze kdyby ten prijimac vysilal ten
identifikacni paket, tak ty vysilace po probuzeni pockaji az jej prijmou
a pak se k nemu pripoji a poslou mu data?

Martin Hanek