Autodiagnostika pro Ford (Focus)

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Září 14 13:01:13 CEST 2023

Dle meho je slusny adapter (na zaklade ELM327) s BT + mobilni telefon to
nejpohotovejsi a zaroven otevrenejsi reseni.
Na takove to domaci vycteni chyb mam u sebe telefon vzdy a adapter se muze
valet v aute take porad.

Navic pripadny vyvoj sw, nove modely aut, ....

Plus to mohu pouzit pro dalsi auta s jinym software:
Napr Ford - ForSCAN, ForDiag, Torque
Mazda - FORScam, m3scan
Fiat, Alfa, ...  - MULTIECUSCAN
VW - VCDS-Lite

Jaky model Focusu mate ?

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 14. září 2023 9:39
Předmět: Autodiagnostika pro Ford (Focus)

Dobry den

neprovozujete nekdo diagnostiku pro Ford (Focus), pripadne nemate
doporuceni ne neco vyzkouseneho ?

Na webu jsem nasel Autophix 9150 , je to krabicka s displejem, takze
neni nutne mit neco v mobilu co notebooku, docela se mi to libi.
Jenom s tim nemam zadne zkusenosti, treba je neco lepsiho..

Zdravim