zahada s AD7177-2 ADC

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Září 13 20:07:29 CEST 2023

> Myslim si, ze jednoducho bol omylom vymeneny rezim s internou a externou
to by bylo fajn. ale moc se mi to nezda, student to nastavuje zapisem HEX hodnot do daneho registru a mam pocit ze jsem to kontroloval.
no mozna se stavi zitra, tak to proverim..
rikal ze zkousel i ten rezim referencovani napajecim napetim, ale ze se to chovalo krapet divne... ano, vede to na dalsi pulden straveny u nej a osciloskopu...

> Cela analogova cast toho prevodnika, vratane decouplingu vstupov, ma byt referencovana voci AVSS.
nektere  kondenzatory tak jsou,  nektere dalsi nee, to je pravda.
spis me stve ze zpetna vazba z budicu vstupu mohla byt az za ochranami kvuli lepsi dc presnosti...

diky moc za namety

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 13.09.2023 16:24
> Předmět: Re: zahada s AD7177-2 ADC

Aby som sa vratil od fakt sexi obrazka s cievkami k povodnemu problemu:

 > nicméně se to tváří tak, že s nastaveným 32bit režimem výstupních dat, to měří jen +-2.5V (nula je na 2^31,
 > při 2.5V a výše už to saturuje na 2^32.. respektive 0 při -2.5V..)
 > se zapnutou interní referencí (2.5V) to měří celých +-5V. /velmi divné/

 Myslim si, ze jednoducho bol omylom vymeneny rezim s internou a externou
 referenciou.

 Mimochodom, to nastavovatko, ze ktora referencia sa ma pouzit, ma tri
 polohy; tretou je jednoducho napajacie napatie. Co tak skusit vsetky tri?

 wek

 PS. Cela analogova cast toho prevodnika, vratane decouplingu vstupov, ma
 byt referencovana voci AVSS.