CLK buffer+divider?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 13 18:09:31 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,
myslim si, ze pytajuci sa potrebuje hlavne vyriesit ten nestandartny vystup
z toho oscilatora. Ale nevieme frekvenciu. Takze prepokladajme nieco do
50MHz. Neviem ako ta HCU04, ale dalsie moznosti su rychly komparator alebo
nejaky rychly spinaci MOSFET. Najst sa urcite bude nieco dat u analog
devices ale ci sa to bude dat aj kupit, to neviem. Skor mi pride
schodnejsia cesta najst oscilator so standartnym CMOS vystupom.

A.

Píšu sice pozdě, ale přece :-) Pokud to stačí vydělit jen dvěma, místo
toho 7493 existuje v menším pouzdru 1/2 7474. SN74LVC2G74DCUR má TME.

Anděl